„Česká asociace pojišťoven v žádném případě nezasahuje do pojištění klientů, nekontroluje nastavení nebo cenu jejich pojištění, ani klienty aktivně neoslovuje. Jde tak o neoprávněné užití jména důvěryhodné organizace k praktikám, které poškozují klienty pojišťoven,“ říká výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek a dodává: „V tuto chvíli již disponujeme řadou indicií o nekalých praktikách, které poskytneme České národní bance jako dohledovému orgánu k prověření. Zvažujeme též právní kroky k ochraně dobrého jména a pověsti naší asociace“.
ČAP zároveň žádá klienty pojišťoven, aby si v případě, že se na ně s tímto klamavým a nevyžádaným telefonátem někdo obrátí, poznamenali jméno a telefon volajícího a byli tak laskaví a oznámili tuto skutečnost specialistům České asociace pojišťoven na e-mailové adrese info@cap.cz.